söndag 23 oktober 2011

Helg!

ÅÅÅ jag är så glad idag! Fick ett underbart sms igår från Anti med det bästa besked jag kunde få! Världens finaste lille kille har kommit till världen. Längtar nästan ihjäl mig tills jag får se och gosa med honom!

Vart fullt upp hela helgen, hunnit med:
- Utgång med Sandra och Anna, lyckat! Läs deras bloggar för mer info :)
- Middag hos min farmor och farfar
- Bowlingkalas med Liams, hans kompis som fyllt 5 år
- Fixat massa i lägenheten

Ja det va lite... idag har det vart fixa här hemma precis heeeeela dagen.Barnen blir ju lidande men vad ska man göra..försökt aktivera dem så gott det gick. Ska bli så skönt när allt detta kaos är över! Nu väntar jag på att Steve ska komma hem, sen blir det söndagsmys! dock lite mer lägenhetsfix först..pust och stön.... Ha en fortsatt trevlig söndag!

Inga kommentarer: