söndag 16 oktober 2011

en lång dag

god afton!
Oj va denna dagen har vart lång! Hunnit med lite smått och gott. BAdrummet är inte helt klart än dock, men hann med ganska mycket tack vare att Nellie bestämde sig för att ta en av de längsta tupplurarna hon någonsin gjort! ca 2 timmar..haha

Liam kom hem mitt i kaoset, en sleten och stressad mamma och en hungrig Nellie. Men det löste sig bra ändå, vi hann få mat i magen och lite fika innan farmor och farfar åkte hem igen. Tack så mycket för barnvaktandet!

I morgon ska jag vara på plats i Viskafors kl 06.30 (!!!). Ny praktikplats. Blandade känslor. Skönt iaf att sluta kl 14, då hinner jag hem och fixa lite innan det är dags att hämta barnen. Sjukt mycket skoluppgifter vi ska hinna med på dessa två veckor så måste planera tiden bra. Plugg och städ är vad mina två kommande veckor kommer bestå av!

Usch va jag känner mig äcklig efter operation toalett, måste duscha! hatar att duscha på kvällen för håret står ju åt alla håll på morgonen då, men tänker INTE duscha innan jag åker i morgon bitti. MÅste upp på vinden och hämta min vinterjacka med!

Inga kommentarer: