tisdag 2 mars 2010

Good morning sunshine!

JA GUD VILKET UNDERBART VÄDER!

Precis när vi hade tagit av oss ytterkläderna ochsatt oss i soffan efter att ha lämnat LIam på dagis ringde steve och sa att han hade glömt sina nycklar. Så vi packade på oss igen och tog en lite promenad bort till Erikslund. Gick sakta och lugnt i det underbara vädret och bara njöt- varför gör jag inte det oftare? inget bra svar på det...

Gick in på Willys och köpte färska frallor med mig hem. Nellie sov hela utevistelsen, tycker det är gott att sova i vagnen.

Nu är de goda mackorna uppätna och snart är en kanna kaffe (nej inte själva kannan, innehållet) nere med. måste ner en sväng i knalleland och se om jag kan hitta nått att ha på mig på dopet! annars får det bli det jag ahde på Liams dop HAHA, va ju typ de kläder jag köpte senast..guuud va jag har blivit tragisk..alltid kommer hem med kläder till de andra tre i familjen..jaja...När jag börjat jobba, nr det nu blir, kommer det väl finnas lite mer att shoppa för får jag hoppas:)

Hm..nu kom en minstämksam lukt mot mig...tror det är dags för blöjbyte!

ha en skön Tisdag och försök komma ut i det fina vädret, det är absolut vart det!!

Inga kommentarer: