måndag 1 mars 2010

..............................

ÅÅÅÅÅ va jag HATAR sånnahär dagar!!!

Nellie var vaken typ hela natten, vi var tvugna att gå upp kl halv sju allihop för att va på bilbesiktningen kl 08.20. Nellie sov inte på hela vägen dit. Inte heller på vägen hem. Gav henne vällning vid 9 för hon va trött. Nä inte sova, bara gnäll gnäll gnäll gnäll. Mitt huvve ORKAR inte mer nu!

När hon väl somna i famnen la jag ner henne i sängen. SKÖNT! satte på en filöm till Liam och la mig i sovläge, preciiiis somnat så RINGER TELEFONHELVETET!!! slår ju fan aldrig fel alltså..Nellie vaknade SJÄLVKLART. ja 20 minuters sömn..det e ju underbart...

hon är så trött!!! bara gnäller och gnäller...fan jag överlever inte snart..huvvet dunkar............

SLUTA GNÄÄÄÄÄÄÄÄLL UNGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

å vad jag älskar mina barn..iblandmer, ibland mindre..idag är det svårt...

1 kommentar:

Sandra ♥ sa...

Fyyy =/// sånna dagar är så skit! Och de här med telefonen slår ju aldrig fel!