fredag 3 december 2010

God Morgon!

Skrev ett långt inlägg från mobilen igår, men det funkafde ju såklart inte, och sen orkade jag inte skriva det igen haha.

gårdagen i ett ord: HYSTERISK
Liam var hemma igår med, sov 14 (!) timmar på natten, vaknade med orden "nu har jag inte ont i magen mer mamma!" sköööönt. Inte lika skönt att ha en uttråkad, hyper fyraåring hemma som behöver 100% uppmärksamhet när man har pluggkompisar här och man verkligen MÅSTE plugga massa...men ja, det gick väl iaf haha. När de hade gått satte jag och Liam igång att baka pepparkakor. Han gjorde ca 5 st själv sen fick jag sitta där och glo med två degar...haha men nu har vi iaf goda kakor här:)
Avslutade kvällen med att seTwilight Eclipse, som jag måste erkänna var sådär...va va det för jävla slut?! aja, den var ändå värd att se!

Nu på morgonen har jag skickat iväg barnen till förskolan, skulle tvätta men då hade grannen hunnit skänga in tvätt på MIN bokade tid..har ställt ner mina grejer så hoppas hon fattar piken..sånt kan man ju bli tokig på...

Dagen för mig innehåller begravning för den lille pojken jag arbetade med i våras/somras. Tankarna går till hans familj. Att vara föräldrar till ett så sjukt barn måste vara det värsta som finns. Att ständigt gå med dessa känslor, hopp och uppgivenhet måste vara så otroligt påfrestande, och jag imponeras så av dessa starka människor! Därför går jag dit idag, för att verklgen visa på att man bryr sig:)

Nu morgonkaffe och Borås Tidning.

Ha en underbar fredag! <3


Inga kommentarer: