tisdag 7 december 2010

det sa bara SWISCH!

så var det tisdag! Helgen var en riktig hit. Tog med barnen på oplanerad roadtrip till Lilla Edet, för att hälsa på Lisette och hennes lilla Iza-Tuva. Det var fullt ös i princip hela tiden, Liam var uppe till halv elva, Nellie till halv tio...ja, man är bara på minisemester ibland haha. Åkte hem i lördags eftermiddag igen och stannade till på Ikea en snabbis innan det stängde, köpte kronljus, Liam fick leka av sig och sen åt vi korv och glass. MYS!

I söndags...Steve hade som vanligt helgen full med sport,så även i söndags, så jag tog med barnen ut till Fristad och hade det lugnt och skönt hos mina föräldrar och fick smarriga hemlagade köttbullar:)

Igår var det tillbaka till vardagen..fullt ös med skolarbetet! Börjar ny kurs på måndag, har stor redovnisning åp arbetet vi hållt på med nu i typ varje dag i en månad..ska bli SKÖNT när det är klart!:D Vi va på visning i går med! HAn skulle höra av sig senare fram i veckan, så jag återkommer om det:) Var många intresserade,och eftersom de säkert går efter hur hög inkomst man har så har vi en minimal chans...men man kan ju alltid hoppas :)

Nä nu ska jag slänga på mig lite ansikte och kläder, pluggtjejerna kommer ju om en liten stund!
Just det, utvecklingsamtal med Liam kl 16 med, icke att förglömma!

ha en bra dag!!

1 kommentar:

♥Anna♥ sa...

åå låter som en mysig helg:) Å va spännande med visning tell me more hehe :)