måndag 12 oktober 2009

Det nalkas mot jul..

...dvs att åka till Ullared är det största tålamodstestet du kan göra!
Men jag o. Nellie är två modiga brudar, så idag antog vi utmaningen och drog dit!

Liam har vart på förskolan till kl 15 och sen hämtade Oma/Opa honom. Han ska sova där inatt och vara där tills i morgon och bli rejält bortskämd som man bara kan bli på Idrottsvägen:) Bus, tomtegröt och 100%uppmärksamhet är precis vad den underbara ungen behöver ibland:)

Så nu är iaf alla hans 3årspresenter färdiginhandlade. SKÖNT! Blev även lite annat smått o. gott som t.ex:
Nellie: spjälskydd, vagnleksak, vagnkudde, klänning
Liam: Presenter, nackkudde till bilen
Steve: snygg t-shirt
Mig: träningsbh (oh yes nu är detpå allvar! haha)
och så köpte jag spelet "med andra ord", det MÅSTE ni komma hit och spela, världens roligaste!:)

Ja just det, fick tillbaka ett av mina prov från Psy.A idag, VG! TJOHO :D

Efter att ha fått vila tankar från plugg och en trotsig son en dag är jag helt redo för att ge mig in i Psy B kursen:)

nu blir det lägga sig och kolla One Tree Hill i sängen med min älskade sambo. den bästa! älskar dig steve!

i morgon blir det babymassage igen. ska bli mys:)

Detta blev verkligen ett gott och blandatinlägg..ja..lägger kanske in lite bilder i morgon på mina fynd. om jag orkar...för det är verkligen orken det hänger på, inte tidsbrist haha

god natt!






Inga kommentarer: