måndag 9 januari 2012

Måndag morgon!

God morgon! Sitter på bussen påväg till skolan. Var väldigt segt att gå upp i dag. Liam kunde inte riktigt somna förrän kl 23 igår och Nellie var uppe halva natten med Steve. Hon hade 39.8 (!) graders feber i gårkväll!!! Ååå min lilla plutta! Tur jag är ledig resten av veckan så jag kan vara hemma i lugn och ro tills hon är riktigt frisk.

Igår på sjukhuset fick man sig verkligen en "reality check". Vi tröttnade på sjukhusmiljön efter ett par timmar. När doktorn hade undersökt Nellie ville hon ta på sig skorna och gå. Tänker på de otroligt starka föräldrar och barn som av olika anledningar måste spendera x antal dagar/veckor/ månader på sjukhus. Jag är tacksam över att ha fått två så friska barn, och jag hoppas detta var första och sista besöket! Iaf på väldigt länge.

Nu ska jag köpa frukost och kaffe och sätta mig och plugga det jag inte orkade igår!



Tezzan On The Run

1 kommentar:

Thomas sa...

Jag är stolt över dina kommentarer min dotter.
Pappa