tisdag 10 juli 2012

Trööööött

Ja jösses vilken lång dag! Som sagt somnade ju inte barnen förrän typ runt midnatt, och den låg jag vaken och kunde inte sova förrän efter 02.. Jo jag tackar va trött jag va i morse!

Gick förresten in och kikade på Nellie i natt med, hon hade INTE nappen i munnen! Min stora tjej!

Dagen har spenderats i stan. Köpte badlakan på Nellyoutleten och nya tandborstar till barnen i knalleland haha riktig shoppingrunda! Sen åkte jag och barnen hem till mor och far, mor min ville bli "blåhårig".

Mycket tjat och bråk idag, tack vare liiiiite sömn. Barnen la sig tidigt idag så hoppas på bättre stämning och humör i morgon!

Nu blir det varma mackor och film innan jag stupar i säng, näst sista arbetspasset i morgon. På tal om jobb, inget samtal idag heller, segt!





Tezzan On The Run

Inga kommentarer: